ATTENTION : Now you're in MARA Junior Science College Langkawi's Official Blog! Are you ready to pack your things and check your flight tickets because this is the journey of the fantasy that you'll never see in your entire life!

Monday, August 6, 2012

Keputusan Pilihanraya BWP 2012

Akhirnya...keputusan telah diketahui. Pilihanraya yang dijalankan pada 19 Julai mendapat sambutan yang amat mengalakkan dari semua pelajar. Guru-guru turut sama mengundi calon masing-masing. Menakjubkan apabila calon yang mendapat undian tertinggi adalah calon puteri! Tapi jika difikirkan semula, sememangnya pelajar puteri lebih ramai dari pelajar putera.
Apa yang diharapkan, ahli-ahli BWP sesi 2012/2013 akan dapat membantu menjayakan wawasan maktab disamping membentuk jatidiri menjadi individu yang berdisiplin dan berkarisma. Dari sudut pelajar pula, semua pelajar mengharap BWP yang baru akan memperjuangkan masalah mereka untuk menjadikan kehidupan mereka di MRSM Langkawi lebih bermakna dan menyeronokkan. Apa yang pasti, semua warga maktab perlu memberi peluang kepada BWP yang baru untuk menunjukkan bakat dan kemampuan masing-masing.

Selamat Bertugas....




See you next time! Do read the older posts and follow!

No comments:

Post a Comment