ATTENTION : Now you're in MARA Junior Science College Langkawi's Official Blog! Are you ready to pack your things and check your flight tickets because this is the journey of the fantasy that you'll never see in your entire life!

Tuesday, August 23, 2011

Pelancaran Gempur PMR / SPM 2011

Majlis yang dahulunya dikenali sebagai 'Pelancaran 100 Hari Menjelang PMR / SPM' kini telah dijenamakan semula kepada 'Gempur PMR / SPM'. Perubahan tagline ini diharap akan memberi semangat dan lonjakan motivasi kepada semua pelajar PMR / SPM 2011 untuk memberi sepenuh tumpuan kepada persediaan peperiksaan tersebut. Majlis Pelancaran Gempur PMR/SPM 2011 telah diadakan pada hari Sabtu 23/07/2011.
Majlis telah dirasmikan oleh En. Ahmad Khalil bin Muhamad Nooh, seorang usahawan IT yang juga merupakan bekas pelajar MRSM Pengkalan Chepa. Dalam ucapan beliau, beliau telah berkongsi pengalaman beliau sebagai seorang pelajar MRSM dan peri pentingnya pelajar-pelajar menerapkan skill-skill yang telah diperolehi sepanjang pengajian di MRSM bagi menjamin kecemerlangan dipusat pengajian tinggi seterusnya di dalam alam pekerjaan.
Sebagai gimik pelancaran, video ucapan bekas-bekas pelajar MRSM Langkawi di luar negara telah ditayangkan kepada para pelajar bertujuan menaikkan semangat mereka dan meningkatkan keinginan untuk mengikut jejak langkah senior mereka.
Selamat berjaya kepada semua pelajar PMR dan SPM 2011 MRSM Langkawi. You can defy the odds...
See you next time! Do read the older posts and follow!

No comments:

Post a Comment