ATTENTION : Now you're in MARA Junior Science College Langkawi's Official Blog! Are you ready to pack your things and check your flight tickets because this is the journey of the fantasy that you'll never see in your entire life!

Thursday, March 31, 2011

Majlis Kesyukuran Kecemerlangan SPM 2010

Jam 3.30 petang tadi..di Baron Hotel and Resort Kuah telah berlangsung Majlis Hi-tea sebagai tanda penghargaan dan kesyukuran atas kejayaan MRSM Langkawi mencapai keputusan cemerlang SPM 2010. Dengan GPS 1.334, kita berjaya menduduki tempat ke-4 MRSM seMalaysia dibelakang MRSM PKP. Dalam ranking semua sekolah di Malaysia pula, kita menduduki tempat ke-9...amat membanggakan.
Tahniah kepada semua guru dan staf yang pastinya menjadi tulang belakang kepada kejayaan ini. 3 subjek yang mendapat keputusan 100% A (A+, A dan A-) iaitu Matematik, Tasawwur dan Rekacipta. Tapi yang paling membanggakan Bahasa Inggeris menduduki ranking pertama MRSM seluruh Malaysia dengan pencapaian 96% mendapat semua A....Bravo to all the English teachers. Tahniah juga kepada subjek2 yang lain kerana kejayaan ini adalah hasil gabungan pencapaian cemerlang semua subjek.
Kepada MRSM lain...satu aje yang saya nak kata....WE ARE BACKKKKKK!!!
See you next time! Do read the older posts and follow!

No comments:

Post a Comment